Onsdag och ledig i dag igen..

Idag var vi upp 6.. idag igen.. och den som var helt slut och höll på somna i soffan i kväll vid 19 var jag..
Så vad har vi gjort idag då.. vi var till simhallen på förmiddagen.. som vanligt var det full fart. Hon älskar verkligen att bada, så skoj att se.
Vera efter badet och lunchen.. såå trött..
Just det Vera sa sin första mening i dag : Vill ha glass!! Det var tjatet efter badet.. glass, glass vill ha glass.. sötis. Vi delade på en kula glass. Efter att hon hade ätit lunch det vill säga. Idag har Vera varit jätte duktig på att äta idag, till lunch åt hon spagetti med kräftsås. På eftermiddagen tog vi en cykeltur till Sandra och Mio. Det blev kaffe.. och frukt;) Vår nya nyttiga spår. Vera åt massor av frukt, jordgubbar och vindruvor.. Sen gick vi ut en stund och åkte rutchkana..
Sen hände en grej som fick mina ben att bli spagetti, mer säger jag ej.. men det var inte kul att se! (vill ej ha någon fråga på detta)
Straxt efter 4 cyklade vi hemåt och så gjorde vi middag. Vera åt tre fiskpinnar och en halv potatis.. var jätte länge sen hon åt så här mycket hemma.. Jag är en jätte stolt mor!!
Vera tränar konster med Tyzon!
Som sagt vid 19 var jag dötrött.. så vi gjorde välling åt V (som hon drack upp hela) och gick och lade oss, vi läst tre böcker.. sen var det bara att somna.. Vera somnade nog ca 1 min innan mig.. Men jag var uppe igen straxt innan 20.. får se om jag hoppar i säng straxt eller om jag ska hålla mig uppe och se greys och BB.
Kram

Kommentarer
Postat av: lisa

hej!



hur gick löpet?



glassen hade bitar av cocos?typ...sen var de något mer tror jag...supergod:)

2011-06-03 @ 09:24:42
Postat av: Anna

Vad härligt att höra att Vera äter bra nu! Hoppas det håller i sig :)

Melody har också börjat äta ordentliga portioner. Igår åt hon ungefär 1,5 dl spaghetti och köttfärssås till lunch, sen fruktpuré på eftermiddagen och sedan en stor potatis och 4 köttbullar till middag....JÖSSES! Matvrak haha

Kan tänka mig att Vera älskar att bada. Hon måste ha vant sig under eran resa. Det är ju rena paradiset för barn att kunna springa utan kläder när det är varmt och bada så mycket man vill hii Så sklle det vara jämt.

Nu har vi kommit tillbaka från vår semester och det är sååå skönt att vara hemma igen måste jag säga.

Hoppas ni får en fin dag.

Kram kram

2011-06-15 @ 10:51:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0