Besök hos frisören och bilköp

Dagen började bra...solen sken. Jag gjorde som jag gör varje morgon går upp och äter en stadig frukost, medans min kära Tyzon ligger vid mina fötter... sen går vi ut på en promenad. Sen blev den här dagen annorlunda, jag åkte ut till Mjölby för att åka till min frisör. Jag ska nämligen sitta som modell när hon ska göra gäsellprovet, jag sitter som kort fest frisyr... och idag lyckades vi, det blev jätte bra. Sen medans jag var i Mjölby passade jag på att luncha med min vän Lisa. Gött...och en glass i vårsolen råkade slinka ner. Sen var det dags för mig att åka och jobba...phu det blev inte så jobbigt, för min pojkvän ringer och säger att vi typ har köpt en bil.....behövde bara ha sin far godkännande(han kan bilar bättre än oss). Så jag fick sluta tidigare för att oxå titta på bilen och den var fin. Så nu är man bilägare till en ny pärla.

Kommentarer
Postat av: Marre

va fint tjejen! jag ska kommentera alla dina inlägg :) lägg ut bild på nya bilen :P ses imorn gumman..puss hej

2008-04-23 @ 19:42:58
URL: http://marre10.blogg.se
Postat av: Lisa Pettersson

tjenna:)
fan vad nice gumsan...jätte skoj att läsa din blogg!!hihi...jasså det blev bil, spännande:)
var hos tandläkaren idag, hade inga hål!!så skönt har ju faktiskt inte varit där oå typ 3 år...puss o kram

2008-04-23 @ 22:07:31
Postat av: Häxan

Lita på din sambo köp inte för många skor

2008-04-25 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0