Inför Åland....

åhhh...packa....blä....är det nåt jag är dålig på så är det att packa, det blir alltid för mycket av fel grejer;)
men men. Som sagt i morgon åker jag till Åland. Ska på innebandy cup det är både herr och damlaget som åker, så min kära peter ska oxå med, (som nu by the way är ute och svirar) han laddar rejält. Just det Åland... vi åker i morgon bitti kl 8.55 bär det iväg härifrån Linköping. Jippie!! Sen är det fest.....och lite innebandy ska vi hinna med att spela oxå;) 

Imorse var jag duktig var ut och sprang 2,5 km haha mer orkar jag inte.... kondisen är inte som den brukar vara. Måste ladda ska ju troligen springa blodomloppet med jobbet... vi har ju några sprinters där man ska passa sig för.

Idag köpte jag ett par jätte fina skor, nu hoppas jag bara att jag får behålla dem för Peter, nån måste ju hålla i mina pengar är ganska duktig på att shoppa...

Åhhh..måste packa nu, men det är så tråkigt, man kan ju ändå inte packa klart förrän imorgon bitti. Och jag ska gå upp extra tidigt för att få min stund på morgonen.

Just det vill bara säga GRATTIS till min kompis Gennet som var med och vann NM. Grattis gumman.

Höres efter Åland.....kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Bra mickan! , ute och springer, själv ska jag ut och jogga 3,8 km imorn.. hehe , hur det går vet jag inte. ska klara det under 30 min iaf...
hejar på er, lr , typ lite halvt, hah ,;)
så du köpte skorna :D good for you :)
sovgott !

2008-04-24 @ 22:23:27
Postat av: Emmy

jag får väl oxå ta och skriva något i din fina blogg...den är ju rosa och fin;o)som det ska vara för en prinsessa...såklart!
Lycka till i helgen och ha super kul.
Puss

2008-04-25 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0