Aj aj aj.. ont i tanden

Nu har jag haft ont i mín tand i några dagar, så idag när jag är ledig och allt tog jag mig i kragen och ringde tandläkaren, en visdomstand som krånglar. Så jag fick en tid idag, så vi två ska jag till tandläkaren och fixa det onda... hoppas jag.!!
Nu på förmiddagen har jag och Jenny, wilma och Tyzon varit ute på en promenad. När jag kom hem var det bara att ta tag i disken som knappt kan kallas disk längre utan borde bli kallt för berget.... Får ta det i omgångar, tre kommer det att bli, har fått en avklarad....

Sen i eftermiddag ska jag fixa linnena som vi ska springa tjejmilen i.... Hade inget tryckpapper hemma, så det måste jag åka och köpa... Undrar vart man får tag i sånt här i Linköping bara. Men det löser sig nog.

Kl 18 idag ska jag kolla på lägenheten om den är nåt att ha.... Sen måste vi börja buda... Det blir spännande.

Ikväll är det innebandy med, det ska bli extra kul idag för Marina ska med, det var ett tag sen hon spelade men då var hon jätte bra. (tror jag, har aldrig sett henne spela) Har lite träningsverk pga att jag körde ett pass på gymmet igår. MMM vad det är härligt med träningsverk, det var så längesen jag hade det. Jag gillar det för då känns det att man har tagit i. Nä... nu ska jag börja med omgång 2.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyrran

Hoppas det gick bra med tanden. :)

Spännande att se vad du hittar på med tröjorna.. för vi har väl itne pratat så mkt om det... inte vad jag kan komma ihåg iaf.. men det blir väl bra, jag däremot kommer ju då att gååå, Sakta hela varvet, och jag kommer DÖ... :( .

Puss, ses på fredag!

2008-08-26 @ 19:16:20
Postat av: Mellansyrran

antar att en liten del av disken var vi med och byggde på....vi hade en tanke på att hjälpa till med den, men avböjde snabbt;)..hehe

Ses på lördag...puss

2008-08-28 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0