Äntligen fredag!

Ja, nu är fredagen här, skönt att vara ledig. Men fick inte sova ut ändå... Var hos tandläkaren kl 9.  Skulle putsa stället där mitt tandsmycke suttit, det ramlade av när jag åt polkagris för ett tag sen, så det som satt kvar var lim så det putsade jag bort. Nu är min tand som ny. Sen hade jag tydligen ett litet hål...Jag trodde att det var en lagning som lossnat, mne det var ett hål. Sen skulle jag slipa lite på en annan tang som gått sönder, han putsade på den men när jag kommer hem ser jag att det vassa är kvar så nu undrar jag vad han egentligen slipade på?

Igår var jag på innebandy träning, det var jätte kul.... Har inte tränat på jätte länge, men jag hade inte tappat formen helt, det är jag glad för, var lite nervös för det innan.

Tittar på top ten at ten på mtv just nu är det Rihanna jag gillar hennes musik. Tänkte på att hon alltid ser såå självsäker ut, och då tänker jag inte bara på musikvidios utan alltid.
Så jag sitter här och diggar lite just nu.

Idag ska jag fika med Marina kl 12, vi ska ta det nya fiket i stan för att Marina har inte varit där och jag upptäckte deras super goda muffis sist jag var där. mums. Efter det ska jag och Peter hem och städa....jag menar jätte kul på min lediga dag och allt.;)
Sen ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på jätte många år, inte sen jag var aupair i Luxemburg, och det var ett tag sen. Vi ska nog oxå ta en fika. Hon kommer från Linköping från början haha. Men nu är det jag som bor här och hon bor i Jönköping tror jag, men hennes föräldrar bor här, så nu när hon ändå ska hem ska vi äntligen träffas, det har varit så här att vi har tänkt att träffas flera gånger men det har alltid varit nåt som dykt upp emellan, så vi får se hur det blir idag.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0