en dag kvar till tjejmilen...

Jepp, imorgon gäller det, då ska jag "springa" tjejmilen. Drömde faktiskt om det i natt... hemskt.
Nu är jag i Uppsala. Åkte i går nästa direkt efter jobbet var bara hem och packade först.
Fredagen började med att jag gick upp 6.15 för att jag och Sandra skulle på ett spinning pass som började 6.45. Ja, när vi sitter där i salen på cyklarna och klockan börjar närma sig 7 och spinninginstruktören inte har kommit än, börjar vi undra, vad det är frågan om, så någon annan går ut och kollar, så kommer det in en tjej som jobbar där och säger att passet är inställt för instruktörens mob hade dött så alarmet hade inte ringt och att han blev väkt nyss när hon ringt och undrat var han var och att han var väldigt ledsen för det här. Jag började typ att skratta, för det är väl typiskt när man väl har tagit sig upp och när det är det första spinningpasset vi går på, på VÄLDIGT länge. hahah
Så vi joggade lite på banden i stället.

Iza körde från Norrköping till Södertälje, det gick väldigt bra, hon är duktig på att köra och det går väldigt lungt till mellan oss, vilket är bra. Vi har båda ganska häftigt humör.... När vi kom till Uppsala hade mamma redan hunnit åka till jobbet, vilket var tråkigt, men men jobba måste man ju.
Så jag åt, glodde lite på tv, bäddade och hoppade i säng, var GANSKA så trött.
Nä, nu ska jag gå och göra mig i ordning, för att jag ska träffa Carro, det är kul att komma till Uppsala och träffa sina riktiga kompisar från förr.
Efter fikat med henne är det bara att stessa iväg för då ska jag ut till pappa....
Jag måste ladda hela dagen oxå, för i morgon smäller det.
Kram...

Kommentarer
Postat av: Peter

Antar att du saknar mig som fan nu=) haha eller inte va?=) puss o kram

2008-08-30 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0