Fick tillbaka min klocka!!

Fick äntligen tillbaka min klocka, den hade varit på lagning, var dit och försökte hämta ut den första gången på ansatt tid. Men icke. Såhär var det jag lämnade in klockan den 30/6 då skulle klockan vara klar den 15/7. Oj vad länge tänkte jag 15 dagar, men de kanske tar nån dag extra för att vara säkra på att de hinner. Den 15 har jag semester redo att åka bort, kommer dit för att hämta ut min klocka, ja... men den har inte kommit, finns inget att göra, sen åkte jag bort på sem utan klocka.
Jag började jobba igen den 28 juli så då gick jag dit för att hämta ut den, men då hade den heller inte kommit, mycket dåligt. Så jag känner hur det börjar koka i mig. Tjejen som jobbar lovar att ringa och kolla hur det ligger till med klockan och sen ringa mig..... men gör hon det... NEJ.
Så jag går dit igen den 29, och pratar med dem då hade de just fått in ett gäng med klockor och där fanns min. Men hela det här är mycket dåligt skött, tycker jag, fick klockan 15 dagar efter utsatt tid..... Dessutom var personalen där inte vidare trevlig.
Det tar nog ett bra tag innan jag köper en klocka på Ur och pen igen.

______________________________________________________________________________________________

Har åkt inlines för första gången i år. Det var skoj. Man var lite ringrostig men det gick bra, ser lite ut som en nybörjare, haha. Jag åkte med Sandra runt Skäggetorp, helt ok bana.

Igår var det ok väder och jag var ledig, så jag åkte och badade i bergsslussar. Fick nog lite färg kan man hoppas, för semester färgen har redan börjat blekna bort.....
Nu ska jag snart till jobbet, måste skynda mig lite......
Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaså du ska inte köpa någon mer klocka från ur kram

2008-08-01 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0