Fredag...och jag har varit ledig...typ

Äntligen fredag. Vi hade jeansprovning på jobbet i morse. Annars har jag varit ledig. Peters mamma hade bokat in massage åt mig hos hennes massör. Så kl 11 hade jag tid där. Det var jätte skönt. Det behövdes....
Sen åkte jag hem till Stefan och Emma. Det var bara Emma som var hemma, och vi orkade inte laga någon mat så vi åkte och köpte hem mat ifrån fiket i väderstad. Det var gott tyckte jag. Tittade på os tills det var dags för mig att hämta peter, från hans jobb, men jag missade tyvärr den tiden, tittade på klyftan, som by the way gjorde en usel tävling. Så Peter och jag möttes på mjölby centrum i stället, var på systemet. Sen åkte vi till Emma igen. Nu skulle jag äntligen få plocka svamp, vi var ut till svamp skogen, jag, Emma, Peter, Tyzon och Molly., hittade lite i allafall, men det verkade som om någon varit där före oss och plockat den mesta av svampen. Sen åkte jag och Peter till hans mamma, där vi bastade och åt middag. Det var gott. Fick i mig en hel del godis oxå... men men...
Vi lämnade Tyzon där, han ska få sova där i helgen, min familj kommer nämligen hit. Imorgon ska Tyzon få träffa sin halv syster, det ska bli spännande att få höra hur det gick.
Som sagt, imorgon kommer min familj för vi ska nämligen på lars winnerbäck i morgon.....
Det ska bli super kul...
Göteborg 11/7 - 2265Lars Winnerbäck. Imorgon ska vi ha en super bra dag....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0