Helgen- jadu vad säger man...

Jag har jobbat hela helgen, det var egentligen inte min jobb helg, hade bytt lördagen och söndagen hade jag sagt för länge sen att jag kunde jobba om det behövdes. och det gjorde det, så jag hoppade inte, trots att jag inte var sådär jätte sugen. Fre kväll var jag bara hemma och tog det lugnt, har ju varit förkyld hela veckan så jag har inte mått tipp topp. Lördags morgonen var jag och Peter upp kl 6 för att tvätta.... väldigt duktigt av oss. Sen cyklade jag till ica kl 8 när det öppnade och köpte färskt bröd till oss, som vi åt till frukost tillsammans. Vi äter sällan frukost tillsammans, det är helgerna då jag inte jobbar vi har chansen, men nu var vi uppe så tidigt så vi hann. Sen hade Peter match oxå, så vi åkte ungefär samtidigt.  Jag tycker det är mysigt att äta frukost ihop. Men det kommer att dröja nu, nästa helg jobbar jag helgen efter är Peter i göteborg och jag i uppsala.
På lördagskvällen var Micke och Lisa hos oss vi bjöd på mat, det blev grillspett, mums. Det blev ganska mycket rödvin oxå, haha.

Micke och Lisa. Här har efterrätten precis blivit serverad;)

Det var väldigt trevligt, det är jätte kul när vi hittar på saker med dem. Det var menigen att micke och lisa skulle ta det sista tåget till mjölby, men de missade det precis, även om de sprang, och vissa fick rädda sig själva, hihi;)
Så de kom tillbaka, och Peter och Lisa började dricka drinkar, och jag och Micke och jag drack vatten, ansvarig som man är, vissa skulle ju upp och jobba.
Så på söndags morgonen när alla låg och sov, smög jag mig ut och cylkade till jobbet.

På söndags kvällen var vi ut och åt med Peters föräldrar, de firade bröllopsdag, så de bjöd sina barn med respektive på middag. Men jga må säga att resturangen vi var på var inget vidare bra, fick uppvärmt gammalt kött. Blä. Sen hade de inget som stod på menyn, utan ersatt det med annat.  Det är tråkigt tycker jag när man har hört så mycket bra om det stället. Men dit vill jag aldrig igen.
Nu ska jag gå ut med Tyzon, för vi ska träffa Jenny och hennes pudel.

Kram

Kommentarer
Postat av: mellansyrran

inte en restaurang som kött, kök och bar antar jag=)

2008-08-04 @ 11:00:17
Postat av: mellannsyrran

Efterrätten ser jäkligt god ut på bilden förresten!! blir det ngn sådan helgen den 23:e??...nu e det klart att jag får semester den helgen iaf och det känns super skönt=)....och det är bara 3 veckor dit....jiiihoo!!

Pussar

2008-08-05 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0