Helgen över...

Nu har helgen passerat skönt för mig som har jobbat, mindre skönt för resten... Igår efter jobbet kom Marina och Kim förbi en stund, vi hade en soft kväll med prat och godis, bullar, chips och coca-cola. Det var trevligt, det var Kims första gång i våran lägenhet. Jag och Marina kollade in facebook, folks bilder, jag tycker sånt är super kul.
Så jag har typ inte gjort annat i helgen än jobbat och svullat, men det får man ibland.
Idag gick det bra att jobba, var piggare idag än igår... Peter var ju ute och rännde fredag kväll och då kunde jag inte sova...
Men i natt var han brevid mig och då gick det bra.♥
Hoppas att det blir finare väder snart. Ska till Uppsala på fredag, så då vill jag nog att det ska vara fint.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0