Idag smäller det!

Ja, nu är dagen här, då jag ska springa. Åt helt fel igår så ingen vidare uppladdning har jag. Magen är nu jätte svullen och väger flera kilo, känns som att jag inte kan springa med den. Ska snart äta en laddar frukost i allafall med gröt och macka. Köpte en ny sport top igår så jag är på G. Jag känner att jag fortfarande har spring i mina ben i allafall och det är bra för det har jag haft i några dagar nu. Jag är faktiskt lite nervös nu....hoppas att det går bra. Det här är en individuell tävling för mig. Som betyder mycket för mitt självförtroende. Måste springa på 55 min, det är mitt mål. Vill ju så gärna lyckas med det.... Som ni förstod på det är jag ju ingen elitspringare för de springer på 35 min. Men för mig är det här ändå viktigt. Men jag känner mig laddad och fokuserad, nu gäller det att den här laddningen och fokuseringen håller i sig till starten och genom hela loppet och enda in i mål.... Håll en tumme!!! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2008-08-31 @ 08:16:48
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Iza

O när du står på toppen och tittar ner

och det är ljust vart än du ser

När du har vunnit

Kom ihåg mig då!



Vi är dom som kan dansa när det kränger för hårt

Vi är ängsliga höns inför sånt som är svårt

Vi är dom som vill härja som vinnande hjältar

Vi kan om vi vill men vi kräver support

Vi är lördagens änglar och söndagens KNOTT

Vi är dom som förbannar det gråa i GRÅTT

Vi är rastlösa änglar och virvlande dårar

Vi är dansande clowner på ont och gott

2008-08-31 @ 19:53:24
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0