Lars Winnerbäck....

Igår kom min familj och hälsade på, vi skulle allihopa gå på Lars Winnerbäck på kvällen. Innan det var dags för kvällens festligheter, så ville min syster Emmy se Linköping stad eftersom hon aldrig gjort det. Så vi gick ned allihopa, men Peter och Mattias avlägsnade sig ganska fort för att de skulle hem och se på pingisen plus börja dricka lite öl och äta. Så jag, Emmy, mamma och Jan-Åke, åt lunch på stan och tog en stor stark till maten....mums, fast ska jag vara ärlig så åt inte jag.... jag tog bara en öl... hade ätit en rejäl frukost några timmar innan så jag var mätt.
Sen gick vi runt lite i affärerna och tittade..... men vi fick nöja oss med att titta. Det blev inte ett lång varit besök på stan, men innan vi gick hem blev det ett besök på bosses glassbar ett måste om man är på besök här....
När vi kom hem hade Iza och hennes kompis redan kommit....det hade tydligen varit riktigt stul med pendeln från Norrköping hela dagen...:( Sånt är inte kul.

David anlände som siste man, 29 år på dagen, hade med sig en tårta, så det blev lite fika, kaffe och tårta. Det var gott.
Ölen började flöda lite och vi lyssnade på massor av musik.... gammal och ny.
Sånt är så himla mysigt, det var så undrebart att hela familjen var här och att vi gör sånt här tillsammans.
Iza och Klara åkte tidigare en oss, de ville se förbanden....
Vi andra tog en taxi till Stångån där konserten skulle vara kl halv 8, jag ville höra miss li. De kollade väskor efter paraplyer och glasflaskor, men man fick tydligen ta med öl i burk..!!! Hade man vetat det hade man tagit med sig några... Matte smugglade med sin på ett "bra" ställe... lite kallt kanske? SEn fick vi veta att det inte gjorde nåt att man tog med sig in.
Malmö 26-7 - 2868

Konserten var underbar, vid den tiden Lars gick på scen hade vi tappat bort David, mamma och Jan-åke och Iza och Klara, fast vi hade hum om var de var.
Jag, Peter och Emmy och Matte höll ihop. Lars musik är såå bra, jag gillar hans texter. När jag stod där lyssnade på musiken tittade på folk, tittade upp på himlen, lyssnade på människor som är lyckliga och sjunger med, har Peter bakom mig kramar om mig, min familj alldelles nära, känner jag verkligen att det här är livet, vara där och lyssna var en sån frihetskänsla..... mmmm mysigt.
Jag kunde fler låtar en jag trodde, det var kul, älskar att sjunga med...
När konserten var slut slöts vi alla upp, innan utgången. David stod utanför utgången på en sten och skrek våra namn, så han kunde vi inte missa även om vi hede velat, han var såå rolig. Alla var jätte hungriga efter och började bli lite griniga så vi gick till Burger King efter vi sett till att Klara kom med på pendeln hem. Det var gott med mat. Sen gick vi faktiskt hem man var faktiskt ganska trött, så det blev ingen utgång... det får bli en annan gång.
Jag och Peter följde med alla hem till oss fixade sängarna, sen cycklade jag och Peter och David hem till honom, vi skulle nämligen sova där för hos oss var det fullt.

Vi kom hem i morse och åt frukost ihop med min familj,, det är alltid tråkigt när de måste åka hem. Men jag ska ju till Uppsala nästa helg.... så det blir inte så jätte lång tid tills vi ses igen.

(bilder kommer sen)

Kram


Kommentarer
Postat av: mellansyrran

Tack så mycket David för tårtan och Grattis igen.

ÅÅÅ tack för en härlig helg alla!!!! Puss

2008-08-24 @ 21:31:16
Postat av: 29-åringen

Hallå igen! Hur är stan en sån här kväll i augusti när sommaren regnat bort... Tänk att Lasse spelade på mitt kalas och över 11 000 var bjudna, inte illa! Tack hela Uppsalagänget att jag fick hänga på! http://www.youtube.com/watch?v=jFvAGgyQ5Ng&feature=related

2008-08-25 @ 18:26:12
Postat av: Lillasyrran!

(ska bara börja, mickan vi måste ändra färgen på Kommentera här grejen... ;)



sen så ska jag bara säga att det var en underbar kväll! Lars är underbar åhå! <3

2008-08-25 @ 20:49:04
Postat av: mamsen

Tycker inte Lars är underbar men det var väldigt trevligt ändå Vi fick ju vara tillsammans Kram

2008-08-26 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0