Lat dag...

Är ledig idag.... dagen började med att jag fick ett sms från peter kl 6.50 där det står att jag glömde ge han sitt tåg kort. låg vaken.....ville först inte gå upp ur sängen men var tvungen vid 8.20 när min kära tyzon ville ut, var ute och gick en stund...kom hem kastade mig i sängen...vila lite....men det gick inte så bra för att Tyzon tyckte inte att vi skulle vila han satt mest och moffa, så 10.30 ringer peter oxå...sen var jag uppe. Men om jag fick välja så skulle jag sova hela dagen. Nu har jag ett berg med disk att ta hand om ett badrum som måste städas. Marina kommer och hämtar mig vid två, ska bli omgjord på riktigt nu... men det får ni se sen..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0