Onsdag... halva veckan kvar...

Idag har jag vartit och tittat på lägenheten... Den var helt ok, så idag kommer nog budgivningen börja. Så vi får se hur det går. Bara den inte går upp för mycket.

Måste berätta om tandläkaren, var ju där igår. Kommer dit och han frågar lite om den, jag säger att jag hade ont förra sommaren oxå, då jag fick spola rent den... Men när han tittar säger han: Jaha, den var ju inte färdig utväxt... sen kollar han på gamla bilder av mina tänder : Ja, men den  kommer aldrig att växa ut, den får inte plats, så jag tycker att vi opererar bort den. Fast inte idag....
Så ha spolade rent och nu sitter jag och väntar på att jag ska få en tid av tandläkaren för att ta bort min visdomstand. ajajaj. Läskigt. Jag som alltid är så kaxig när det gäller tandläkaren för jag har aldrig haft problem att gå dit, men nu känner jag mig inte så stor....om jag ska vara ärlig. Jag visste redan att visdomständerna inte fick plats, var bara osäker på att den här dagen skulle komma, då jag måste ta bort dem. Jag har fortfarande ont idag.

Igår var Marina med på innebandy träningen, hon var såå duktig, för att inte spelat på 5 år har verkligen spelet kvar. Och jag fick spela back med henne, det var jätte kul. Måste tilläggas att jag inte har spelat back på många år, så jag var oxå jätte ringrostig, men det var kul.

Nu är jag klar med tjejmilen linnena, hoppas att ni kommer att gilla dem (familjen) Jag tycker att de blev fina, väldigt enkla men fina.
Hade tänkt att träna idag, men det blev inte av, måste ju ha en vilo dag, med tanke på att jag inte tränat mycket de senaste veckorna och att jag ska springa på sön, så idag (ons) och på lördag är mina vilodagar.
Det blir nog bra, är fortfarande nervös för loppet.... Vill bara klara under 55 min. Så håll tummen för mig på söndag.
Nä, nu måste jag gå ut med hunden om jag ska hinna äta innan jag cyklar till jobbet. Hoppas att jag hinner dit innan regnet kommer, för nu ser det väldigt grått ut....

Kram....
och komentera mera    
.................................................puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Stackare... operera tänderna är inte kul.. undra om du kommer bli så svullen som jag blev... Hehe, kul att se isånna fall :D

Men inte ska ni bjuda på en lägenhet som du bara tycker är OK??! den ska ju vara Perfect ! :O eller ?



Puss

2008-08-27 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0