Torsdag.. och jag har fortfarande ont...

Ja... jag måste få klaga lite, för att jag har så jävla ont i min tand så att jag håller på att förgå. Nu känner jag att värktabletten börjar släppa och då gör det ännu ondare.... Jag må säga att det här med tandvärk inte är kul. Idag har jag jobbat fast det är jobbigt. Träningen jag skulle ha gått på, var jag tvungen att skippa pga tanden. Jag vill bara att det ska sluta göra ont.

När Peter var in och handlade mat köpte han med en trisslott ut till oss, jippie tänkte jag nu vinner vi miljonen, så hinner jag fantisera om det, hoppas på en vinst.... men nä... man får aldrig vinna. Det värsta är med sånna här saker är att jag alltid tror att jag har vinst lotten i min hand och jag blir så jätte besviken när jag inte vinner.... haha är man tragisk eller..
Imorgon kväll bär det av till Uppsala, Iza ska köra en bit och jag en bit. Jag är nämligen handledare åt Iza som ska ta körkort.
Hoppas att det blir fint väder på söndag....
Ikväll ska jag och Peter ha myskväll/ tycka synd om mig kväll.... Sen ska vi vara ifrån varandra hela helgen, hur ska det gå?? Peter ska tydligen gå på fest på lör så han klarar sig utmärkt, själv ska jag hinna träffa kompisar och pappa med familj. Men det ska nog gå bra som alltid, Det löser sig som Peter brukar säga.
Snart ska vi se på filmen som vi har hyrt, men först måste jag packa, så vi höres....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0