Andra advent..

Det var skönt att igår vakna och gå upp i sin egen tid och att få vakna och gå upp med Peter, det var såå längesen vi fick göra det. Vi gick tillsammans till ica och köpte färska ciabatta till frukost. Det var gott, sen åkte vi till Rusta och djukompaniet köpte julklapp till hundarna och köpte matskål till den nya vovven.
Sen åkte Peter till match och jag åkte hem städade lite.
Klockan 16 var jag och Jenny på plats hos Marina för julbak, singstar och glögg.
här sjunger Jenny och Marina, Abba- låtar på singstar

Här bakar de för fulla muggar, kul har de i allafall----skål Marina

Här är det Lussekatter som rullas av mig, Sandra och Jenny. Marina hade plockat fram ett perfekt bakbord.

Här sitter vi allihopa och njuter av glögg och det vi bakat, ett fat med pepparkakor och lussekatter... mums.
Efter fikat blev det mer singstar...tills vi tröttnade och då tänkte vi utgång... ja, vi fick övertala Marina först.. sen bara hem hitta kläder, dra till Sandra, där vi träffades igen, men då korkade vi upp lite vin. Det spelades lite kort;)
Sen gick vi ut, vi hamnade på Platå. Det var kul, fast väldigt lungt för mig, pga att jag hade match tidigt i morse. Jag och Marina gick ca halv två, då vi mötte upp våra kära pojkvänner, och gick och åt.

Kl ringde 7.30 i morse, var super trött, men skulle till Finspång för att spela B-lags match, men det var kul, men jag var trött. Vi vann i allafall. När jag satt i bilen hem, ringde Sandra och skulle åka och titta på väskan vi ville ha, så jag hängde på, Angelica hade en sån, vi blev så sugna på den.

Fanns bara två kvar, så det var ödet, som ville att jag och Sandra skulle ha varsin... mums
Efter trippen till Ikano, gick jag och Peter en snabbis över till Linda för att hälsa på Chico. han har blivit så stor,, nu är det inte långt kvar till han kommer hem... längtar..

Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

tack för igår! var jättekul! tur att ni fick tag i väskan :) kram kram

2008-12-07 @ 19:54:03
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy fan vad fint att vi vann igår :)

Visst skulle du träna idag ? Jag tar det tidiga tåget iaf, men min mobil har dött, så vi ses där.

Kram

2008-12-10 @ 16:09:55
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0