Cykeltjuvar och julbak

Idag skulle ju vara ett trevligt inlägg där jag skulle visa upp det jag gjort idag, nämligen julgodis.

det ni ser är choklad knäck och daimtryffel, det var jätte gott.

Nu till det som gör hela dagen jätte tråkig är att jag och tyzon gick för att hämta min cykel, då fanns inte den kvar där.
ALLTSÅ NÅN HAR STULIT MIN CYKEL!!!!
Fy fan vad sånt är fräckt, jävla människor. Behövde den....
Det blir ingen vinter jacka för mig, får köpa en cykel till våren i stället. Så nu är jag jätte ledsen.... Kunde de inte bara låta bli min cykel.
Så just nu är jag inte munter.... GE TILLBAKA MIN CYKEL


Kommentarer
Postat av: Marina

vad är det för jävla stil..att sno din cykel! har inte folk nått vettigt för sig...ILLA!!! Julgodiset ser jättegott ut iaf! hade bäst söt..puss hej

2008-12-11 @ 18:21:27
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Marina

hej :) pallar inte att gå upp så tidigt :P ska försöka att sova ut imorn... men vi sattsar på nästa fredag.. körde du bp idag? Får ta gymmet minst 1 gång nästa vecka med!!! Ska sy dit hårband imorn oxå... tar med det om vi kommer ut till ikano, annars får du det på lör...kraaaam

2008-12-11 @ 22:05:47
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej inte behöver du ny jacka tänk att tjuven kanske behövde cykeln bättre än dig .Spar litet godis åt mig Kram

2008-12-12 @ 15:52:37
Postat av: Helene

Dajmtryfflarna va inte dumma... :)

2008-12-12 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0