Första hela dagen med Chico..

Det har gått bra idag, vi alla vaknade vid nio, då fick vi gå ut:) Det var skönt att Chico kunde sova i natt.
Idag har de lekt, fast jag tror att Tyzon tycker att det är lite jobbigt, fast det går bra mellan dem.

Lite trötta??

Just nu är det ju bara sova, ut, in, lek, ut, in, mat, ut, in, lek, ut och så vidare, man blir helt slut, men det är det värt så fort han blivit rumsren. Han är gosig, och luktar så där gott valpigt....

Jag hann göra lite julgodis innan Peter åkte till sin match..
 Fick bra betyg...
Peters föräldrar och Stefan och Emma var hit efter Peters match, för att träffa Chico, sen sa vi god jul, för det var sista gången innan jul jag träffar dem, jag åker ju hem till min familj tidigt på julaftonsmorgonen....

I kväll har jag äntligen sett Britneys dokumentär... Yes... Tycker synd om henne faktiskt.. Kan inte vara så kul att leva ett sånt liv.
Just nu sover hundarna, skönt... för så fort han vaknar är det dags att gå ut igen...
Imorgon jobbar jag...
Så det är dags för mig att gå och lägga mig snart....

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Det såg jätte gott ut ! ge mig receptet :)

Sen så låter det ju jätte bra att allt går bra med Chicco ! :) hur tyckte han att världen ute var ?

2008-12-21 @ 15:32:40
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0