Hatar sånna här dagar...

När man har fullt upp hela dagen, sen nu när klockan närmar sig 5 och Peter ska komma hem, ja då ska jag åka, hinner man ses, NEJ, jag ska sätta mig på pendeln till Mjölby för att träna... fast jag har ingen lust idag för att jag inte mår bra. Har kännt mig hängig i flera dagar. Kommer inte träffa peter förrän sent, ja och då är det dax att gå och lägga sig.... gillar sånt INTE...
Vill bara vara hemma i kväll....

Tyzon var jätte duktig på undersökningen. Har precis kommit hem, kastat i mig korv för att jag snart ska iväg... Måste möta Peter på vägen för att få kortet... det blir vår träff ikväll....
Ja- jusst nu är jag bitter....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0