Innan jobbet...

Har precis ätit frukost och tittat på julkalendern. Mys... Var ute och gick med Tyzon innan det, skönt att gå en promenad sådär på morgonen.
Börjar jobba kl 12.00 idag. Tror att det kommer att vara en hel del folk. Julklappshandeln lär dra i gång på allvar nu.
Ska köpa den sista klappen i helgen, så att jag har det klart. Tycker att det är för jobbig att stressa runt bland massor av folk, som är sura trötta och stressade.
Nä, nu måste jag göra mig i ordning, kan ju inte se ut hur som helst på jobbet.

Kram

Kommentarer
Postat av: marre

nu sitter jag vid min nya dator :) gillar den massor..puss o kram

2008-12-05 @ 21:45:45
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0