Julen i Uppsala

Åkte ju som sagt var hem till Uppsala över julhelgen, åkte tidigt julaftonsmorgonen. Åkte förbi mamma, lämnade väskan och hämtade upp Iza för att åka till pappa.

Jag, Iza och Bianca, precis innan kalles jul..


Bianca öppnar sina julklappar...
 Vi var kvar hos pappa till ca 21. 30 sen var vi tvugna att åka ville hem för att träffa Emmy och mormor och morfar. Men som vanligt ville man inte åka därifrån heller, känns aldrig som om tiden räcker till när man är hemma.
Väl hos mormor och morfar, spelade vi skip bo... morfar gillar det spelet, var där tills straxt efter 24...
Sen hem för att sova, vi skulle ju fira julafton dagendärpå....
________________________________________________________________________________

JULDAGEN: VÅR JULAFTON.

Vid två kom alla till mamma och J-Å. Kl 15 var det dags för mat, guud så gott det var, Jag har aldrig tyckt om Janssons men jag smakar det varje år, och i år var det inget undantag,,, men för första gången tyckte jag att det var gott, det var riktigt gott faktiskt.
Efter maten var det lite singstar.
 

 morfar och matte

 jag och min söta mormor.

Efter att vi sjungit av oss lite var det dags för klapparna.... jag fick ett sällskapsspel. Med andra ord heter det. Det är kul, tycker jag i allafall. Efter det sjöng vi lite mer och åt massor av godis, mormor och morfar åkte hem under tiden vi sjöng, för mormor fick ont i öronen av vårt skrålande, hahah;)

Sen gick vi hem till Emmy och Matte för att spela guitarr hero world tour, där man är ett band, han hade fått det i julklapp, så nu fick vi spela trummor, gitarr, bas och sjunga, det var super kul.






jätte kul, men svårt ibland, haha





Sen provade vi oxå spela Lips som är X-box variation av singstar, det var jätte kul, man var tvungen att göra olika rörelser..jätte kul. Blev bjudna på julkaffe oxå och det var gott. Sen var det jag som fick tacka för oss för jag var tvugen att gå hem och lägga mig, skulle ju upp tidigt för att åka hem till Linköping för att jobba....
Måste såga att det var sjukt mycket folk....
Ska jobba i morgon med så kram på er....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var så Bäst på att sjunga!

2008-12-28 @ 17:43:27
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0