julte...

Sitter här och dricker mitt julte, myser lite för mig själv. Har precis kommit hem från träningen och duschat. Så en kopp te är bra just nu plus lite choklad till;)
Idag har jag jobbat, det var mycket att göra idag oxå, fick in ett par justa jeans. frächa till våren....
Efter jobbet kom jag hem och Peter och jag gick en sväng med Tyzon passade på att gå in på affären för att handla våran middag, blev korv med bröd... gött
Sen GICK jag till gymmet där jag mötte Sandra för ett bodypump pass.
Nu ser jag att Bodyguard börjar på tv, jag gick på den filmen på bio med min mamma när den kom. Jag gillade den;)
Så jag ska nog titta på den....

Höres
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktigt att du kom i väg till gymet, det va sjukt tråkigt att inte få träna igår, första gången på länge.. Men får hoppas att jag är bättre i morrn kväll..

Ska du vara med nått i helgen ?

kram

2008-12-18 @ 13:49:12
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0