Lilla Julafton...

Idag ska vi fira jul hemma, jag, Peter, Tyzon och Chico. Det ska bli mysigt, lagar mat i denna stund och snart är det bingolotto uppesitter kväll, ett måste den 23 dec.
Sen blir det skälvklart glögg och julmust till maten, det är oxå ett måste. ok, inte glögg till maten men efter och godis...;)
Ska ju oxå hinna öppna julklappar, har ju fått några stycken...
 Våran julklappshylla...
Ska bli spännande att se när Peter öppnar julklappen han fick av mig, gillar att ge julklappar. Älskar att se folks miner.
Sent i kväll måste jag packa för att jag ska åka till Uppsala tidigt i morgon bitti, sen blir det julafton hos Mickaela och Bianca för pappa jobbar, sen julaftonskväll åker jag och Iza en sväng förbi mormor och morfar...
Sen juldagen är min familjsjulafton i år... mys....
Nä, nu ska jag mysa med min familj...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0