mån 15 dec...

jobbat kväll idag, det var mycket att göra och rörigt, så det blir mycket för oss att göra i morgon. men det är bra
När jag kom hem fanns det mat. Peter hade gjort spagetti och köttbullar, det var gott för jag var hungrig när jag kom hem.
Är faktiskt väldigt trött idag.. Är ledig på onsdag det ska bli skönt. Fast då ska jag åka till Izas skola för Tyzon ska få genomgå en undersökning. Tittade precis på simspsons skit kul avsnitt: Save me Jebus. hahah


Peter, jag och Iza i lördag;)

Nu börjar csi, det måste jag se, för det var super längesen jag såg ett avsnitt....

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

jamen självklart ska du spendera din lediga tid med mig liksom ;)

12.30 börjar min lektion, men skulle vara bra om du var här ett tag innan.. :)

skulle kunna ta honom redan efter kl 11. :) puss

2008-12-15 @ 22:25:33
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack så mycket =) haha, ingen fara. Jag jobbar i butik själv och VET hur mkt det är under jul och allt :) Hoppas allt är bra ! Kram!

2008-12-16 @ 10:11:29
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Marina

Söta ni är på bilden :) Kör hårt idag! Kommer ner sen med min nya frilla :P kraaaam

2008-12-16 @ 12:11:01
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

vad fina ni är på bilden...syns verkligen att ni e syskon... ni är lika bra på att posera framför en kamera=)

2008-12-16 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0