mycket de här dagarna...plus ett trasigt kylskåp

det har varit mycket de här sista dagarna... mycket på jobbet, dötrött när man kommer hem, men glöm vad vila heter, för vi har ju valpen... Har endå fått tagit det ganska lugnt för Peter har dragit större delen av lasset, jätte gulligt av honom. Älskar dig gubben. Idag hade jag sovmorgon, trodde jag i allafall... Chico ville inte ha sovmorgon kan jag tala om.

Ja, just det en sak har hänt, när jag kom hem från jobbet informerade min pojkvän mig om att vårt kylskåp har gått sönder haha jätte kul inte, så nu använder vi balkongen som kylskåp, synd bara att det frös på i natt, så det är fruset. Peter hade ringt om det igår, men de hade ingen där som kunde fixa det så, de kommer idag... Man glömmer bort nåt så enkelt som ett kylskåp, man tar det lite för givet... lätt att nå. Nu blir det jobbit att man måste ut på balkongen i kyla och mörker för att leta efter tex mjölken....
Hoppas de kommer snart, de hade inte sagt nån tid heller, kommer när de kommer... sånt älskar jag... inte....

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Jävla kylskåp!

Och haha, att de inte säger någon tid de ska komma på, påminner om ett avsnitt i Seinfelt ! ;) :P

puss

2008-12-29 @ 13:02:38
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Häxan

Hantverkare kan aldrig bestämma exakta tider hoppas

det gick bra

2008-12-29 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0