Nyårsafton

Det nya året ska firas in med min bästa kompis Gennet och Ole och min ena kära syster Emmy och Matte. Vi ska äta god mat och bara umgås, ett riktigt härligt nyår. Jag gillar att jag ska umgås med människor jag älskar. Kommer bli en av de bästa nyårsaftonar som jag har varit med om.
Vill hälsa Gott Nytt År till min Kära mamma, min Älskade syster Iza och Kais och Lasse. Sen oxå till pappa med familj.

Nyårslöften:
Måste man ju ha.
Såhär är mina:
Börja träna (det här löftet är alltid med)
Bry mig om mig själv (less på människor som inte vill en väl)
Värdera tiden med min familj och vänner
Åka på en resa (en resa som är mer än bara sol)

Har vi börjat lite med maten... Såhär ser vår meny ut:
Förrätt: Toast med räkor och lax
Förrätt2: Champinjon soppa
Huvudrätt: Plankstek
Efterrätt: Digesive suprise
Efterrätt2: Ostbricka

Vid 12-slaget är det såklart lite champange att skåla med. Nä nu ska jag börja göra mig i ordning, har ju strassen klar... Kanon.

Puss och gott nytt år!!!


Kommentarer
Postat av: Iza

Det låter härligt, och som jätte god mat ! mums

Haha, bra att ha samma nyårslöfte som aldrig går in ;) och hälsa alla där Ett gott nytt år ! Och till dig med förstås ! <3

2008-12-31 @ 16:06:09
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Mormor



Gott Nytt År hälsa alla.Ge inga löften som du inte kan hålla. Kram

2008-12-31 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0