onsdag.. gött att vara ledig imorgon..

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev, men det har sina förklaringar. INNEBANDY, i måndagskväll har vi ju våran sena träning, den är ju super trevlig... kommer hem vid 23. Sen är man dö trött på tisdagen. I går jobbade jag till 17, fick hoppa in i bilen direkt till samling för match mot Boxholm i Boxholm. Jag, måste säga att de är människor i sitt eget slag de där boxholmarna, fy fan vilka idioter. Under matchen gick de i för att slå i hjäl en i stället för att spela innebandy. Man blir så trött på sånt...
Ska inte orda mer om det men, jag gillar dem inte... för att de inte kan bete sig.

Idag har jag oxå jobbat till 18.00. Nu tvättar Peter och jag, samtidigt som jag lagar mat. Snat börjar ju bonde söker fru och det kan vi inte missa det är ju sista avsnittet idag. Synd bara att en skvaller tidning redan avslöjat ena bondens val.
Efter bonde söker fru är det greys.. och sen Christin hon är så jäkla kul.

Imorgon är jag som sagt ledig så jag och Tyzon ska ha en lång sov morgon, ska bli så skönt.
Nu ska jag koncentrera mig på mitt matlagande, idag blir det pasta med laxsås, ska bli gött...

Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0