Söndag 14 dec..

Jobbat idag... var lite segt att gå upp i morse ska jag erkänna. Var ganska trött. Men efter frukost och dusch kände jag mig mycket piggare. Idag gick dagen på jobbet faktiskt väldigt fort må jag säga, det var ganska mycket folk. så det fanns att göra och det gillar vi;)

När jag kom hem fick jag pizza till kvällsmat av Peter och nej, han har inte gjort den själv han gick ned och köpte den, så den har jag tryckt i mig och fort gick det, var svin hungrig.
Tittar lite på innebandy finalen i innebandy på tv. Senare i kväll ska nog Iza få köra sig själv hem till Norrköping, jag är självklart med i bilen;)

Nu ska jag fortsätta titta, ha det gött....

Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

hej söt... kan du ta med receptet på daimtryfflarna imorn?de var sjukt goda :P cs imorn..puss

2008-12-14 @ 19:47:10
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0