Söndag... fjärde advent

Ja, nu är det 3 dagar kvar....till julafton.. som jag ska fira med Iza.
Två dagar kvar att jobba.
Jobbade idag, det gick kanon, tiden gick fort... sista klappen fixar jag imorgon... sen klart...

Ni vet att jag älskar t-shirts och spec t-shirts med tryck...
köpte en idag och ska köpa en imorgon... (den här köpte jag idag, ska ha den på mig i morgon) love it... Det bästa med de här t-shirtarna är priset bara 99 kr, gör så att man kan köpa fler, och inte behöva använda dem i flera år... perfeckt...... Det bästa med t-shirts är att man kan använda dem till allt, och då menar jag allt...

Glöm inte kolla på julkalendern, nu är det bara 3 avsnitt kvar... jag tittr varje morgon till frukost... haha, ja det är sant...
Chico mår kanon och det gör Tyzon med...
I natt är det jag som får sova med Chico i vardags rummet... på en liten extra säng... lovly...not... men jobbet måste göras...

Ska snart börja göra mig i ordning för sängen.... fast först lite julmust.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0