tor den 18

Nu är det inte långt kvar till jul:)
Längtar lite tills jag får åka hem till familjen där hemma. Fira jul, julmat det ska bli gött....

Idag har jag som vanligt jobbat. Har städat ut lite i badrummet, man har så mycket produkter som bara ligger och skräpar, hittade över 6 olika typer av leave in, jag menar använder inte nån av dem, så det behövdes, så nu är jag helt slut. Måste bara säga att jag har mått dåligt idag, kan vara för att man fick reda på att magsjukan står för dörren...
Jag brukar inte vara inbillsk sjuk, mem, men får se om jag blir sämre... hoppas inte...

Nu har jag bara 4 dagar jobb kvar sen jul ledigt i två dagar...;)

Ha de gött!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0