Torsdag.. skönt med ledigt.

Idag har jag varit ledig... skönt, men som vanligt lediga dagar så har jag städat och donat, Tvättat klart alla fönster satt upp gardiner och stjärnor, så det är klart. Har även skurat ugnen och städat bakom den. Börjat julstäda med andra ord. Är nästan klar med julklapps handeln oxå;) gött.

Nu på kvällen var jag och tog en fika med Marina och Anna, det var trevligt, efter fikat tog vi oss en titt på tomtenatta, jösses vad med folk, kunde knappt komma fram. Jag säger då det. När jag skulle hem från stan hade det verkligen frysit på, det som var slask under dagen var nu blank is. Var en kille som varnade mig när jag åkte ned från backen, jag mötte honom och han skrek: det är jätte halt där nere. Juste, att varna mig. Det finns snälla människor trots allt. Nä, nu ska jag titta lite på tv innan Peter kommer hem.

Puss

Kommentarer
Postat av: mormor



Vad du har varit duktig i dag önskar att jag varit så bra kram mormor

2008-12-04 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0