Är hos mamma!

Nu är jag äntligen i Uppsala, det var ett bra tag sen. I morse gick vi upp i bra tid, men frukosten drog ut på tiden, så vi var inte nere på stan förrän kl ca 12.00. Det vi skulle göra på stan var växla pengar, till våran Grekland resa. Jippie, har knappt fattat att vi ska åka. Sen skulle Peter hitta ett linne och förhoppningsvis en skjorta. Det gjorde han, en snygg oxå, på Carlings. Själv skulle jag ha en vanlig bas Bh, en som jag hade sett i Linköping, men där fanns tyvärr inte min stl, så jag tänkte att självklart finns den i Uppsala då,, men, men icke. Lite dumt att de inte har en vanlig bas Bh inne.... ja, ja, det får gå ändå... Efter stan lade vi oss i solen en stund, måste ju arbeta på brännan innan resan, hahha Ville en sväng upp till Gränbycentrum, skulle kolla lite där, då passade lillsyrran på att övningsköra..... Det gick bra fast man var lite spänd ibland. Kul att kolla in i en bra Vero moda, gillar de i Uppsala faktiskt. Var in på Gina med;) - Marina, jag gillade jackan, spec den rosa... Skälvklart hälsade vi på mellan syrran oxå de har ju flyttat hem, och gjort om i lägenheten. Tapeten i vardagsrummet var jätte snygg. Nu har mamma lagat mat, och det ska bli jätte gott. Sen kommer Emmy hit, så vi får träffas lite mer, det blir toppen. Imorgon ska jag fika med lite kompisar, det ska blir jätte trevligt. Kram

Kommentarer
Postat av: Den RIKTIGA David

Gott med linne till Pecka! Det måste jag få se på gymmet!!

2008-07-18 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0