Ätit, fikat och ätit...

Ätit, fikat och ätit det är vad jag har gjort idag.... Nu är min mage sååå svullen.
Var och fikade med Sandra och Marina, det var trevligt. Marina var det ett tag sen man såg, hon har haft semester.
Nu har jag ju min semester i två veckor, ska bli skönt.
I morgon ska vi åka till Gränna med Peters föräldrar, ska bli kul, jag har bara varit där en gång och det var när jag var liten. Då tog vi en sväng förbi där med mamma och pappa efter att vi hade varit i skara sommarland. Det var ca 15 år sen. Iza var typ nyfödd. Jag ska köpa polkagrisar, hihi ska bli gött
Kram

Kommentarer
Postat av: iza

haha, var jag nyfödd för 15 år sedan...(?) :P . okej,. jag är ju bara 17år nu, så nyfödd i 2 år det låter härligt ;)

2008-07-15 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0