Den nya sommarplågan....

Den nya sommarplågan har det pratats om, jag hörde att de pratade om olika sommarplågor på radio, många av dem hade jag inte hört, visste inte vad de pratade om. Sen när jag satt och läste aftonbladet då stod det där att man kunde rösta på de där, så jag bestämde mig för att jag skulle lyssna på dem. 1. den här hörde jag de prata om på radio oxå hade inte hört den, men den toppar min lista, Jag gillar den och den fastnar i huvudet DJ Tune feat. Orremannen - Bag in da Box Den är kul, skarttade första gången jag hörde den...

2. en låt med Haddaway och Dr. Alban - I Love The 90's, oxå helt ok,
3.Kate Ryan - "Ella elle l'a, behöver inte skriva mer om den....
4. Miss Li och låten "Oh boy". och Kleerup feat. Titiyo "Longing for lullabies" var oxå med på den listan, men de låtarna klassar inte jag direkt som sommar plågor.... men, men.

Lyssna på bag in dag box.

Idag har solen skinit för fullt, och jag har varit ledig. Jag sa till mig själv att jag måste ut och njuta av dagen, ingen av mina vänner här var lediga, så jag åkte själv till bergs slussar... Det är första gången någonsin jag åker till ett bad själv. Modigt av mig tycker jag. Det var helt ok att åka själv. Hade min solstol och en bra bok. det funkade kanon.
Lite skär blev jag, måste jag erkänna... men förhoppningsvis blir det brunt sen hahaha

Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tja!! Kom o njut lite av innebandyn. Trän tisdagar 18.30-20.30. Går alldeles utmärkt att åka med Steve. Bara höra av sig till han. Kram Åsa



2008-07-06 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0