Familjen kommer snart...

Stod i duschen, hade börjat gjort mig i ordning för att gå på stan skulle träffa Sandra för att ta en fika, då ringer mamma och frågar om de får komma förbi... de har varit på semester på öland en vecka. De sa att de var här om en timme... så det var bara för mig att avboka fikat... och börja baka, så man har nåt att bjuda på när de kommer. Så nu sitter jag och väntar på dem..... men som vanligt tar det längre tid än de sagt. Så jag känner att jag skulle nog hunnit ta den där fikan ändå, men får ta det en annan gång, familjen bor ju trots allt inte här, så man träffar dem inte så ofta. Det kommer att bli ganska många i vår lilla lägenhet. Men att det inte är så städat får de ta....
Är lite sugen på att gå ut i kväll faktiskt... men får se om det är någon som är på.... fast sugen släpper nog så fort min musik tystnar och solen går i moln.
Kram


Kommentarer
Postat av: David Göransson

Mickan du har världens bästa kille.. bara så att du vet...

2008-07-12 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0