Igår kom de hem....

I går kväll när jag kom hem från jobbet hade de kommit hem, skönt, men nu är det slut på friden... jag hade precis börjat vant mig i att vara själv;) Vid kvart i nio i går kväll gick vi ned till stan och tog en glass på karamello, den var jätte god, men dyr....
och så köpte jag godis, jag riktigt frossa, men ibland får man göra det med.

Idag jobbar jag sista dagen, sen börjar min semester på måndag.... Vad vi ska göra då har vi inte riktigt planerat än... hoppas att priserna på en sista min går ned!!! Vill ju åka utomlands.'
Hoppas att den här dagen går fort, efter jobbet ska jag ta mig en öl eller ett glas vin för att fira semestern,
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

hej sweat! skönt att ha lite semester snart... min är snart slut :( ska till ullared idag, kollar om jag hittar plankorna till dig :) hade bäst vännen! puss puss

2008-07-11 @ 10:14:46
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: iza

det var ju inte LÖRDAG mickan, fydig!

2008-07-11 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0