Jepp, var i Gränna igår...

Ja, nu har jag varit i Gränna. Det var 15 år sen sist. Kom inte i håg nåt nästan. Nu gör jag inget här hemma än att äta polkagrisar. Vi var där tillsammans med Peters föräldrar Aino och Tobbe.
 Peter på stranden med Tyzon, inte jätte varmt, men barnen badade och var lika glada för det.

 Peter och Aino kollar menyn. Vi måste ju äta vanlig mat med, Inte bara polkagrisar.

 Ett av ställena där de gör polkagrisar.

 Här är ett till.

När vi väl kom hem var vi alla helt slut, jag somnade i bilen och Tobbe och Peter skrattade åt mig, när jag låg och sov med öppen mun.

Nu måste jag fortsätta packa, åker till U-a imorgon bitti.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0