Klarat en dag!!

Jepp, nu har det gått en natt och en dag... Jag klarade det, igår somnade jag med hjälp av en film. Men det funkade. Idag ska jag försöka ändå... man är ju trots allt vuxen.
Imorgon kväll kommer mina älsklingar hem, det ska bli skönt. Saknar dem mycket. Ska bli skönt att ha någon vid sidan av sig när man sover, någon man kan krypa intill.
Idag ahr det varit fint väder, kors i taket, det hade jag verkligen inte trott, jag vaknade faktiskt i morse av att solen sken in genom fönstret, Jätte skönt!!!
Nu har jag bara 2 jobb dagar kvar, sen är det semester.....

Kram

Ska passa på att gratta min bästa vän som fyller 26 år idag!! GRATTIS GENNET!!!!♥


Nu är vi alla snart officiellt närmre 30 än 20.. ajajaj, äh livet börjar vid 30 har jag hört!!

( ska till läggas att jag är jätte dålig på att komma ihåg folks födelsedagar!!)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0