Min älskling har åkt bort....

Nu har min älskling åkt bort på fiskeresa, kvar hemma ensam är jag. Tyzon är hemma hos peters mamma och pappa. Peter och tyzon åkte tidigt i morse, innan jag ens gick upp för att göra mig i ordning för jobbet. Jag tyckte att innan han åkte att det skulle bli skönt att få vara helt ensam ett tag, men nu saknar jag dem.....
Idag när jag var på jobbet, stod i kassan vid tillfället då det kommer fram en man och frågar om jag heter Michaela Eriksson, -ja, svarar jag lite tvekande, det visar sig att jag har fått blombud.....såå romantiskt♥. Fick blommor skickade av ♥Peter.♥ Så här såg de fina blommorna ut, det var världens finaste tanke. Jag blev jätte glad och överraskad.  Och såhär stod det på kortet:
 
Gulligt. Efter det här saknar jag honom ännu mer..... Hur ska jag klara 2 dagar själv, dessutom är jag mörkrädd....
Men det får gå, får titta på tv tills jag somnar.

Nu är det inte långt kvar till min sem, bara 3 dagar jobb kvar... det ska bli skönt att få vila upp sig lite, hoppas bara solen kommer fram tills dess.
Vi hade hoppats på att få åka på en sista minuten, men de blir bara dyrare och dyrare, för varje mm regn så höjs priserna med en 100 lapp, kul va? eller inte!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0