Nu äntligen har jag semester!!

Jepp, nu är äntligen den välomtalade semestern här. Ska vara ledig i två hela veckor, det ska bli super skönt. Det vi har planerat är en tripp till Gränna, sen ska vi till Uppsala och sen på fredag då åker jag och Peter en vecka till Grekland/ Kreta ska bli hur gött som helst. Måste bara fråga min kära mormor om hon kan ta hand om min älskade Tyzon medans vi är borta.
Ska bli super faktiskt att vara ledig en stund..... men jag vet att de här veckorna kommer att gå alldeles för fort, som lediga veckor brukar.... Det värsta är att jag redan sitter här med min cider och är ganska rastlös..... Vill hinna få ut så mycket som möjligt av semester, måtte det bara bli fint väder så är jag jätte nöjd.

Lisa kan jag ju heller inte vara med för att hon åkte till Göteborg i dag sen så ska hon vara borta en vecka där, jätte kul för henne för hon ska få vara med sin kära mor som jag vet att hon saknar.... Skulle också vilja åka till Göteborg, men det har vi inte råd med nu när ska till Grekland... Det får bli i höst i stället!!!
Skulle vara mysigt att ta en trip dit.

Nä, nu ringde min karl och bad mig gå ut med Tyzon han och David kommer hit med maten och den var varm. Grillad kyckling och potatissallad står på menyn..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0