>a

Idag var det min kära hund Tyzon som valde rubriken. Nu har helgen passerat. Jag har jobbat hela:) I lördags var vi hemma hos en vän till Peters mamma, vi åkte dit direkt efter mitt jobb, det bjöds på mat, det var jätte gott. Vi åt medans vi såg den j-la matchen. Man tycker att det kunde fått sluta 1-1. Nu måste Sverige vinna på onsdag. Micke och Lisa hade fest lör kväll oxå, så det var bara att skiynda sig dit efter matchen. Men den som fick festa var Peter, trot eller ej jag var nykter, jag körde och så skulle jag jobba dagen efter. Men jag hade roligt ändå, jag behöver tydligen inte alkohol för att ha kul..... Det var en skön upptäckt, Det var väldigt kul hemma hos Lisa, men vi åkte hem hyfsat i tid för att vi skulle hämta upp Tyzon som var hos Peters föräldrar och så skulle jag som sagt jobba. När vi körde hem i mörkret och jag var jätte trött bad jag min kära pojkvän att vara vaken med mig för att hålla mig vaken, ja, ja, jag ska försöka sa han och direkt efter snark...snark... jätte kul. Blev as arg.... Inte snällt.

Borde gå ut och springa nu, men jag orkar inte är helt enkelt för lat.... nu var det ett bra tag sen jag tränade, desto svårare är det att ta sig dit. Måste.....ta mig i kragen.....och ge mig ut..... äh gör det senare i kväll, nu vill jag njuta av dagen och vara med Tyzon.
Måste bara säga att jag längtar till torsdag.... för då ska jag HEM... och jag är hemma nu, men jag ska HEM till Uppsala, till mina älskade syskon och mamma. Och mormor och morfar. Jag saknar alla där hemma så att jag håller på att bli tokig. Men snart. Det blir midsommar firande hemma hos dem... Men i år blir midsommar mycket lugnare än förra året..eller hur!!!
Det är jobbigt att vara ledig så här bara en dag... man hinner inte slappna av, känns som om man har jätte mycket att göra....blä...ska pyssla hela dagen, det blir väl till att diska och att städa och sånt smått och gott.

Kramar Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0