Badat för första gången i år!!

Var i går till Bergs slussar! Vi cyklade dit, jag och Catrin. Enligt Sandra var det inte så farligt långt dit hon sa att visst går det att cykla, trodde vi i allafall.... Det var över en mil....phu jobbigt värre.
Men vi kom fram i allafall.... Det var väldigt mysigt där. Fanns minigolfbana och restaurang och glasskiosk. Vi gick längst ned och solade på barnstranden... Fick se när en båt åkte genom slussen, tror faktiskt att det var första gången. Jag och Catrin tog oss årets första dopp, det var härligt fast ganska kallt, men jag tror att jag blivit känsligare med åldern. haha.
När vi legat i några timmar, var det dags att cykla hem igen... mindre kul, det var jobbit faktiskt, kan vara så att det var extra jobbigt pga att vi var ganska uttorkade, hade vatten med mig, men det blev varmt i solen, så det var inte gott att dricka.
Men hem kom vi....
På kvällen hade jag grillat, tills peter kom hem, så vi åt grillad kyckling sallad och grillad majs... och till efterrätt vattenmelon. Det var super gott.

Idag har jag bara jobbat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0