Färgar håret hemma!!

Nu sitter jag med färg i håret.... Har inte färgat håret hemma på många år, dels för att det sägs slita enormt mycket på håret och så är det skönare att få det fixat på salong. Men nu sitter jag här med färg i håret, jag ska bli brunett igen... Hoppas jag, nu vet ju inte jag om det blir den färgen jag hoppas... det är så att färgen el färglösningen ser inte ut som på bilden. Nu ser jag mest svart ut....och det SKA det inte bli.... Sen sitter man med rädslan att det inte blir jämt utan fläckigt.... och det vill man inte heller.
Ska visa det färdiga resultatet om...om det blev bra.

Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Väntar med spänd förväntan på resultatet:)

2008-06-12 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0