LEDIG!!

Nu är man äntligen ledig i två dagar och solen skiner för fullt!!! Jippie, jag ska ut och njuta av den var så säker......Mne jag ska smörja in mig, var så säker....för det har jag lovat, haha. Men nu innan det blir för varmt ska jag ta min älskade Tyzon ut på en promenad, han är ju trots allt värmekänslig. så för hans del gillar vi inte värmen, men för min älskar vi den, i år ska jag bli brun....har inslag av rölett i hår och är heltfräkning, och väldigt ljus i hyn.. men det ska gå ändå. Det jag älskar med solningen är att man ser precis var den tar, jag blir alltså polkagrisrandig, haha, snyggt....

Ikväll ska vi hem till Peters bror, han fyller nämligen år imorgon, så vi ska dit och fira honom i kväll... Vet bara inte vart jag ska ta mig för att sola, hittar ju tyvärr inte så bra här än.... Ska till bergs slussar imorgon... Så det blir kanske att jag åker ut till Petersföräldrars hus och solar alldeles ensam....och tyzon då, fast han ligger i skuggan....eller inne.

Nä nu ska jag ut på promenad!
Ha en bra dag, för det ska jag ha!
Puss 

Kommentarer
Postat av: mamma

Sola inte för mycket .jag vill vara brunare en dej kram mamma

2008-06-05 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0