min tuffa hund plus lite från midsommar

Peter och Mattias var grillmästarna under helgen.
min tuffa hund

Lite spel hann vi med innan stämmningen blev alltför het, det brukar de annars bli när vi spelar spel, speciellt Tabu.

jag och Emmy inne i vårt beach spel, snygga jacka förresten.... då menar jag emmys. ;)

Team Matte och Peter. Här ser man vem som gör jobbet, inte konstigt att de förlorade. hehe;)

här dagen efter midsommar, ligger vi och lapar sol.



här är jag med mina Älskade systrar.♥

Puss


Kommentarer
Postat av: Marina

hejsöt! nu är jag hemma igen! ser ut som du haft det underbart i midsommar..härligt! hörs om träff i veckan! hadebäst..puss hej

2008-06-28 @ 09:03:27
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0