trött..trött och åter trött!!!

Har jobbat hela helgen, är jätte avundsjuk på de som har varit lediga och kunnat njuta av solen... Det är nåt jag verkligen ville göra.... I går var min kära pojkvän på fest med alla sina gamla kompisar, så jag passade på att åka hem till Lisa då. Emilie var oxå där. Lisa lagade mat åt oss, kycklingsnitzel med potatis och sås, det var jätte gott. Sen tittade vi på film, Stomp the yard hette den, jag tycker att den var jätte bra. en typisk film jag aldrig skulle få titta på tillsammans med peter för att han gillar inte sånna filmer, det var dans... Haha, jag tror inte tjejerna tyckte att det var så kul att titta på film med mig, för jag pratar hela tiden, ställer frågor och blir nervös... vill ju veta vad som ska hända, fast inte, haha.
Nu ska jag komma till varför jag är så trött, jo för jag var tvugen att hämta min kära pojkvän och hans vänner ute i väderstad, den skjutsa ena tillbaka till mjölby där jag kom ifrån, sen fick vi stanna några gånger på vägen pga att någon skulle spy och sen för att andra skulle äta. Grabbarna skulle hem till oss och fortsätta festen. Så tror inte att jag fick sova..... fy fan, sen var det bara att gå upp 8.30 för att göra sig i ordning att gå till jobbet och låtsas vara pigg. Det var jobbigt.... helst hade jag velat ligga ute i solen...... så nu ligger jag i soffan och bara slappar och här ska jag ligga resten av kvällen, med undantag att jag ska gå ned till stationen och hämta min cykel.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0