Blodomloppet

I går kväll sprang vi på jobbet blodomloppet. Vi hade två lag anmälda ett i springa 5 km och ett i gå 5km. Jag var då med i spring laget.
image90

Här är en dal av oss i laget, den ena tar kortet och den andra hade inte kommit än, vi hade skit snygga kläder som ni ser här på kortet. Det här var sista grejen vi gjorde tillsammans innan Linda, slutade.
Vi kämpade runt banan, det var mycket folk och det var jätte trångt man fick snirkla sig fram.
Min tid blev 29.54, jepp under halvtimmen vilket var mitt mål. Jippie, nu är jag nöjd, det värsta är att jag i sommar ska springa tjejmilen och det ska jag göra under 50 min, så nu blir det till för mig att gå ut och springa och träna som fan. Jag ska klara det!!
När vi hade sprungigt och alla kommit i mål, och då menar jag alla...inklusive gå gruppen som vi fick vänta på ett tag!!! När de kom i mål hade blodsockret på alla i springlaget sjunkigt rejält, vill jag säga.
Då¨fick vi en picknick kasse, med massor av gott, plus att vi beställt en tapas tallrik, allt var super gott. Det var en härlig kväll! Sen när Pratad med min kära pojkvän sa han att han hade varit in på corren.se och det första han fick se var mig springa... haha jätte kul tyckte han, mindre kul tyckte jag. Med mig på den bilden var Helen och Sandra


den här snygga bilden var med i corren!! Haha
men det var kul....
__________________________________________________________________

Idag fredag.
Har jag varit ledig, fast jag var upp skapligt för att hinna ta en sväng på gymmet, Lisa skulle nämligen komma till mig, för att vi skulle sola, och sola gjorde vi ååhhh så skönt vill nästan inte jobba i morgon för att jag vill lapa sol, när det viktigast sol timmarna passerat, åkte Lisa hem och jag gick hem för att diska och städa och tvätta, vi hade en såån rolig kväll, men det måste göras, sen åkte vi och stor handla oxå.... Till middag grillade Peter hamburgare och medans han gjorde det passade jag på att baka....
 här är det färdiga resultatet, (tack marina för receptet)
Nu ska jag titta på tv och mysa i soffan med min kära sambo, och äta lite nybakt och njuta av de, sista timmarna på min lediga dag.
Puss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå vad gott med chokladrutor, mums;b
Härligt!! under halvtimmen, det bådar ju gott inför tjejmilen, du har ju som sagt hela sommaren på dig att träna upp det lilla sista som krävs för att nå ditt mål=)
Pussar

2008-05-31 @ 17:52:42
Postat av: Marre

dina kärleksmums var super goda.. betyg : MVG+
cs om en stund..pusss hej

2008-06-01 @ 07:53:12
URL: http://marre10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0