Duktig!

Idag har jag varit duktig klev upp 05.45 för att åka och träna, körde morgonpasset på nautilus som var bodypump. Men nu är jag super trött.

Helgen gled förbi snabbt, nästan lite för snabbt, visserligen jobbade jag lördagen, så jag var bara ledig en halv helg. Det har varit så fint väder....looovly. Eftersom mina herrar var borta lör-sön, passade jag på att gå ut med Lisa. Vi satt på min balkong och hade jätte mysigt. Sen gickvi verkligen ut i tid, för att annars blir det såå mycket kötid.
Men till vår stora förvåning var det inte mycket folk ute....var var alla?

Hela söndagen spenderade jag och Lisa i solen, utan faktor...... nu är vi båda kräftor....haha, men den här veckan är det sagt att det kommer bli sämre väder, så min bränna hinner lägga sig innan det är dags för nästa sol tillfälle.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

ajabaja! Man ska inte sola utan solskyddsfaktor! =)

2008-05-12 @ 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0