En lång dag....

Ja, som sagt hade en riktigt lång måndag, som började med att klockan ringde 5.45 då var det dags att ta ut Tyzon på promenad (men ville han det, nix satte på honom kopplet och han bara lade sig ned igen, haha latmask, och det var efter att han har moffat hela natten, så jag hade inte fått en blund på hela natten). Efter promenaden var det bara för mig att stressa iväg till träningen, det tidiga passet,,, Det var jag och Marina och jag som tränade, så efteråt satt vi där och åt frukost det var kanon, sen var det bara för oss att åka till jobbet, det var vi som öppnade. Jobbade till 17.00 därefter fick jag skynda mig till mjölby, för Hanna skulle färga och sätta upp mitt hår inför gesällprovet.... Lisa kom förbi när vi höll på med håret för Peter och Tyzon var hemma hos henne och Micke, de spelade tv-spel och Lisa tycker inte att det är så kul att titta på.... Hon berättade att hon bakat kladdkaka, så när jag var klar hos Hanna var det bara att åka dit och ta en bit...gött!!! Vi kom hem efter kl 22.... mindre kul, gissa om att man var trött då!!!! Tisdagen var bara en deppdag....inget var bra...hatar sådana dagar men, nästan alla har sådana dagar....
Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0