Fredagen!!

Jobbade.... fint väder, det var tur.... Gick på afterwork, med arbetskollegorna! Åt och drack gött, var på bk:s! Trevlig personal hade de! Ett plus+
Vi hade samlats den här fredagen för att tacka av Linda, bara vi tjejer som jobbar ihop, samlas sista gången innan hon flyttar, Vi tjejer hade tagit massa foton på oss, från bla gamla fester och ny tagna kort från jobbet och satt ihop till ett almbum till henne, hon blev jätte glad och rörd, nån tår kom....Vi kommer att sakna henne sååå mycket.  
Efter Bk:s gick vi hem till Sandra och rökte vattenpipa, jätte trevligt, det värsta var att jag fick en nicokick av vattenpipan, och det har jag aldrig fått förut. Kom hem vid 1 och då låg mina älsklingar och sov.....så jag smög mig ned i sängen....lyckades utan att väcka nån...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0